Hodnoceniher.cz | ☰ |
Everybody’s Gone to the Rapture ist eine faszinierende und berührende Story-Schnitzeljagd, die jedoch durch nervige Laufwege getrübt wird.
It’s a shame that Everybody’s Gone to the Rapture falls for the trap of slowing players down to force engagement because it does the exact opposite. There’s plenty to latch onto here, but the slow movement speed and technical problems distract from the otherwise moving story. Rapture could’ve used a more definitive conclusion, or maybe a few more illuminating hints sprinkled along the path to the ending,...
Netradiční pohled na konec světa buduje vztah hráče ke postavám pomocí pomalého postupu a prostorem k vlastním myšlenkám. Nakonec je Everybody's Gone to the Rapture o nečem trochu jiném, než by se na jeho začátku zdálo, ale možná jsme tak dostali mnohem lepší zážitek než na který jsme čekali.
Atmosférická, téměř neinteraktivní adventura. Jen dobrá, v žádném směru výjimečná. Ve slevě berte, jinak jen pro fandy žánru. Bez medaile.
Everybody’s Gone to the Rapture je rozhodně velmi poutavou příběhovou chuťovkou, která sice nenabídne žádnou dodatečnou hodnotu, multiplayer, ani jiné prodloužení herní doby. Těch několik hodin, co strávíte v nervydrásající tajúplné atmosféře opušetěného městečka ale rozhodně stojí za to. Pokud tedy dřív nevyhodíte ovladač oknem kvůli ústřední postavě – šnekovi.
Procházka po britském venkově osmdesátých let pojmenovaná Everybody’s Gone to Rapture nabízí originální podání post-apokalyptického scénáře s idylickou krajinou, lesy a potůčky nebo malebnou architekturou spořádaného britského venkova. Po všech lidech se však slehla zem.
Rapture is an ambitious attempt at abstract storytelling, but ultimately the only reliable way to experience it flies in the face of untethered exploration.
Everybody´s Gone to the Rapture sice nedělá ostudu walking simulátorům, ale v konkurenci Ethana Cartera a koneckonců i Dear Esther ji schází trochu té invence. Že by specifické narativní hry narazily na dno svých možností? Neřekl bych. Příště ale, pěkně prosím, nějaké nápady sebou!
Bavíme sa tu o originálnom spracovaní filmovej adventúrky s minimálnou interakciou ale zato s kvalitným dejom a hutnou atmosférou. Hra, kde nepadne ani jeden výstrel, ale aj napriek tomu sa krásne zabavíte a zrelaxujete v obklopení živej prírody.
Netradiční výprava do města, kde se zastavil život. Sází na melancholii a nosné pilíře staví z lidské beznaděje. Podobně jako předešlé hry studia The Chinese Room nesedne Everbybody's Gone to the Rapture každému – svým vyvoleným hráčům ale udělá velkou radost, takže jí rádi prominou rozvleklé tempo.