Hodnoceniher.cz | ☰ |
Seit Release hat Bethesda viele technische Probleme in den Griff gekriegt, kaputte Quests haben wir nicht mehr erlebt. KI-Probleme, Glitches und anderen Ungereimtheiten gibt es aber immer noch zuhauf. Daher senken wir die Abwertung von 8 auf 5 Punkte, heben sie aber nicht ganz auf.
Když byl letos na konferenci Bethesdy, jež se konala před začátkem videoherního veletrhu E3, oficiálně představen nový díl série Fallout, miliony hráčů po celém světě okamžitě padly na kolena a děkovaly bohu za to, že tvůrcům série návrat do radioaktivní divočiny pro změnu netrval celou dekádu. Nadšení z čerstvě oznámené hry však netrvalo dlouho. Když Todd Howard odhalil, že se ve světě novinky budeme...
Pokud děláte neustále to samé, nikdy z toho nevznikne nic velkolepého. Takto marketingový ředitel Bethesdy, Pete Hines, odůvodňoval rozhodnutí, proč se studio v podobě Falloutu 76 vrhlo na titul tak odlišný od jeho dosavadních děl. Po desetiletích tvorby veleoblíbených singleplayerových RPG značek Fallout a Elder Scrolls se tvůrcům zkrátka zachtělo vrhnout se na něco nového. Za to zasluhují respekt,...
Na papíře dobrý nápad, na designovém stole chaos, ve výrobě průšvih a pro fanouška velký smutek. Rychle utíkejte, tady je mrtvo.
Fallout 76 měl nelehký úkol. Tvůrci hráčům naslibovali multiplayerovou hru, kterou si užijí i sólisté zvyklí hrát na vlastní pěst. Výsledná rozpolcenost je bohužel dost znát. Krajinu Západní Virginie je sice radost prozkoumávat, ale nucené online hraní si tu vybralo krvavou daň, která je zbytečně vysoká.
Fallout 76 strives to be both a single player experience and online multiplayer game, and due to the concessions it makes to achieve this, ends up falling short in both objectives. Some of the ideas are interesting in theory, such as the lack of NPCs giving the wasteland an unsettling quality, but also makes for boring story missions. The overall result is a game that has some interesting ideas that...
Fallout 76 je zatiaľ to najhoršie, čo Bethesda so sériou Fallout spravila, napriek tomu si však nemyslím, že by sa hra už nedala zachrániť. Katastrofálny štart nemusí nutne znamenať aj záverečné fiasko, no ide o veľmi tenký ľad – a k tomu, aby išiel tento Fallout ku dnu ako ja v energozbroji vo Falloute 4, stačí len to, aby autori nespravili nič.
Fallout 76 je jako jeho svět. Obrovský a zdánlivě plný možností, ale ve skutečnosti hlavně děsivě prázdný.
Nový Fallout je tak zkrátka průzkumnou sondou Bethesdy do světa online survival akce a je velká škoda, že se to vývojářům vůbec, ale vůbec nepovedlo
Appalachia je plná potenciálu a v jádru nezapře odkazy série, která učila hráče žít v době po atomové válce. Pořád dokáže zaujmout přeživší složkou, atmosférou a důrazem na podstatu kempu. Ve všem ostatním ale neví, čí je a marně bloumá mezi fanoušky předešlých dílů a nováčky, které láká na nebezpečný svět, kde můžou být největším problémem skuteční hráči. Jako by se bála udělat razantní krok, aby...
Fallout 76 v současném stavu není nic než čistá mizérie. I kdyby se ale nějakým zázrakem povedlo odstranit nepochopitelné množství nedodělků a technických patálií, co hru sužují, byl by to stále sotva průměr.
Fallout 76 to wyjątkowo nieudana próba przeniesienia kultowej serii RPG-ów w ramy gry online
Fallout 76 is easy game to lose yourself in, as meaningful discoveries are everywhere. But those moments are often destroyed by glitches, crashes, and technical issues.
Přiznejme si to na rovinu, 76 se stejně jako čtvrtý díl po vydání potýká se solidním problémy z hlediska optimalizace a plynulosti, navíc má na dnešní doby relativně vysoké hardwarové nároky, a tudíž není pro hraní na notebooku uzpůsoben úplně ideálně. Minimálně ne do začátku.
Hra s obrovským potenciálem, který byl rozdupán uspěchaným vývojem a nedotaženými nápady. Fallout sráží svět bez života, spousta technických chyb a snaha měnit časem prověřené systémy. Kdyby se tomuto hra vyhnula a raději vypilovala nedostatky jako chabý příběh, C.A.M.P. a stabilitu serverů, byl by Fallout 76 skvělá hra. Takto však bohužel z bojiště odchází poražen.