Hodnoceniher.cz | ☰ |
V záplavě kvalitních her vyšlo Left Alive, jen aby nám názorně ukázalo, jak se to nedělá. Člověk aby hledal lupou cokoliv pozitivního, a ani tak se mu to nepovede. Ruce pryč!
Rádoby špiónská akce Left Alive selhává ve všech oblastech, ve kterých můžeme počítačovou hru vůbec hodnotit. Je graficky odporná, nemá jasně nastavená pravidla a není v ní ani stopa po čemkoli zábavném. Jasný adept na průšvih roku.
Velký úkrok stranou z osvědčené strategické série s mechy znamená toliko nudnou schovávanou v nezáživných exteriérech, kde na zábavnější akci skoro ani nedojde.
Left Alive si Square Enix rozhodně za rámeček nedá. V první řadě něco takového ani neměli vydávat. Přitom bez všeho toho střílení a akce by to nemusela být špatná akční adventura. V této podobě se tomu ale obloukem vyhněte.
Left Alive je exkurzí do minulosti. Přesně opačným způsobem, než v případě remasteru Resident Evil 2.
Even with its exhaustive, laundry list of issues, it’s telling when a broken game of this magnitude still manages to rustle up some semblance of potential. But that’s perhaps why the end result of Left Alive is as depressing as it is and why the disappointment in its execution is matched (colossally so) only by the frustration in its perceived notion of competency. Left Alive is as close to as abysmal...