Hodnoceniher.cz | ☰ |
Bitvy jsou slabé, hratelnost suchá a multiplayer taky není kdovíjaká zábava. S takovým potenciálem, jaký v sobě bitvy ve Středozemi ukrývají, se dalo pracovat mnohem lépe.
LOTR: Conquest rozhodně neukázal to, co jsem od něj očekával. Bitvy jsou slabé, hratelnost suchá a multiplayer taky není kdovíjaká zábava. S takovým potenciálem, jaký v sobě bitvy ve Středozemi ukrývají, se dalo pracovat mnohem lépe. Takhle tady máme jen Star Wars: Battlefront z prostředí Pána prstenů a co je smutnější, nijak výrazně nevylepšený.
Slabší grafika by ani tolik nevadila, kdyby se kladl hlavní důraz na hratelnost a internet. Bohužel, zde se neklade důraz na nic. Opravdu jen pro zanícené fanoušky Tolkienova díla, ostatní ruce pryč.
Nebudeme si nic nalhávat, i přes pozlátko v podobě licence je Lord of the Rings: Conquest velmi podprůměrnou záležitostí.
Mierná umělá inteligence, která zůstává hluboko pod hranicí průměru, a absence animovaných sekvencí- výsledkem je slušný propadák, za nějž by se nemuseli stydět ani nováčci na trhu.
Zvláště, vezmeme-li v potaz, že proti vám nestojí jen skřetí/lidští bojovníci, ale také balisty, enti, trolové, nebo třeba Balrog. Tato skutečnost, společně s nepříjemně dlouhou dobou nutnou pro obsazení stanoviště, způsobuje, že se z hraní Conquestu velmi rychle stanou jatka, potažmo nervák. Počet ovládaných stanovišť totiž přímo ovlivňuje rychlost respawnu.
Už je tomu několik roků, co se světovými kinosály prohnala vynikající trilogie Pána Prstenů, která konečně převedla mistrovské Tolkienovo dílo na plátna. Peter Jackson si tehdy udělal jméno, ze kterého těží dodnes a fandové si čas od času pouštějí kompletní DVD či Blu-ray edici. Horší to mají hráči. Zdánlivě ideální šance doplnit filmovou trilogii epickými hrami slavné značky nebyla naplněna. Jistě,...
Na multiplayerovou akci podle Pána Prstenů jsme se hodně těšili, nakonec ale musíme konstatovat zklamání.