Hodnoceniher.cz | ☰ |
Hit číslo jedna z Xboxu si nekompromisně prorazil cestu i mezi ty nejlepší RPG na PC.
Když vloni vyšla na konzole hra Mass Effect od společnosti Bioware, kteří jsou zodpovědní například za Star Wars: Kotor, a začala dostávat vysoká hodnocení všude po světě, nejeden počítačový hráč zatoužil zahrát si něco takového i na PC. A vidíte, netrvalo to ani půl roku a máme tu plnohodnotnou konverzi.
Stejně tak si pomocí tohoto menu můžete vybrat různé schopnosti a zbraně, které budete dále ovládat prostřednictvím rychlé volby, na české klávesnici klasicky na znacích s diakritikou. I když se to v RPG můře zdát zbytečné, musím připomenout, že Mass Effect se v boji spíše podobá leckteré akční hře a rychlé řešení nastalé situace je pro váš další život přinejmenším vhodné, častěji však nutné. Poměrně...
V mnoha ohledech bezchybná hra, kterou od maximálního hodnocení "neuchránil" ani fakt, že se jedná teprve o první díl plánované trilogie. Při nastavené laťce je opravdu těžké si představit, kam ještě dál lze v sérii zajít.
Mass Effect je něčím unikátním. Jeho pompézní výpravnost, propracovanost a logičnost celého univerza ho vynáší do nebes mezi nejlepší počiny next-gen éry. Takhle totiž next-gen vypadá.
Actionreiches Sci-Fi-Rollenspiel der Spitzenklasse.
Jen blázen by neočekával, že se vývojáři nepokusí využít výhod vašeho týmu k rozehrání řady vedlejších questů. Skutečně: i zde lze mezi misemi procházet po palubách Normandy a zkoumat názory a záměry jednotlivých postav. Mass Effect obecně vyniká velmi jednoduchým systémem dialogů, jež i přes svou relativní průhlednost nepostrádá výzvu. Standardní výběr ze tří odpovědí brzy napoví, kterýmže směrem...
RPG hry se sci-fi tématikou rozhodně nejsou tuctovým zbožím, o to větší radost pak nastává, když se nějaká opravdu povede.
Geniální RPG kombinované s akčními přestřelkami nabízí vynikající příběh, který vás chytne a už nepustí. Pokud jste alespoň minimálně sci-fi pozitivní, budete hltat každičké slovo ve stovkách zajímavých rozhovorů, jejichž unikátní řešení, stejně jako grafické zpracování mimiky postav, začne určovat směr vývoje nových her. Zamrzí jen občasné výkyvy v umělé inteligenci,...
Takhle vypadá řemeslně i umělecky kvalitní práce. Má své mušky i větší mouchy a občas je náladová, ale je tak charismatická, že se je naučíte nevědomky tolerovat.