Hodnoceniher.cz | ☰ |
Když pustíte náhodný generátor na maximum a přebijete tím vše, co vaši hru dělá zábavnou - to je Shadow of War.
Jednotka vylepšená po všetkých smeroch, s obrovským množstvom hlavných ale aj vedľajších aktivít vás upúta na dlhý čas.
Málokdy se stane, že očekávaný titul ještě před vydáním slízne takovou vlnu kritiky jako se to stalo právě Middle-earth: Shadow of War od mediálního koncernu Warner Bros. Jistě s tím souvisí i to, že předchozí díl Middle-earth: Shadow of Mordor byl přijat hráči rozporuplně. V zásadě šlo o dobrou hru, ale až příliš silně připomínající mechanismy známé ze série Assassin’s Creed.
Sinusoida zábavnosti Shadow of War roste a opět klesá v závislosti na tom, v jaké fázi hry se nacházíte. Musíte vydržet, aby vás nový Mordor zabavil, ale nebuďte s ním zase moc dlouho, aby vás neomrzel. Protože hra osciluje mezi dobrým a zlým i v jiných ohledech, finální číslo se zastavilo na pomezí
Nadšení z toho, jak první díl zapracoval do sebe zábavnou hratelnost a prostředí Středozemě se vypařilo. Shadow of War má nelehký úkol a plní ho tak z poloviny. Je relativně snadné se ve hře doslova utopit a z toho všeho kolem ztratit o hru zájem. Snad ještě snazší je ale hře totálně propadnout a prominout jí i nemálo přešlapů.
Béčkový příběh zachraňuje vyšperkovaný Nemesis systém, díky kterému budete chtít ulovit toho nejoriginálnějšího a nejšílenějšího skřeta a v jeho společnosti dobýt celou Středozem. Škoda, že i to se časem stane repetitivní. Naštěstí ale předtím máte pár desítek opravdu zábavných hodin v krásném světě.
Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.
Shadow of War je takřka ideální ukázkou toho, jak by mělo vypadat pokračování akční RPG. Nevymýšlí zbytečné novinky, naopak rozšiřuje původní možnosti a zbavuje hráče otravných činností. Zbytek je v souladu s pravidlem sequelů, že další díl musí být ve všech ohledech větší. Pokračování stinného Mordoru tak vtahuje do příběhu více postav, hrdinovi propůjčuje rozsáhlejší svět a do rukou mu dává mocnější...
Jak každý zkušenější hráč ví, Shadow of War je druhým pokračováním série Middle-Earth. Pokud jste hráli první díl s podtitulem Shadow of Mordor, pak víte, že šlo o opravdu kvalitní počin (naše recenze zde). Právem tak byl dnes recenzovaný titul opět svěřen do šikovných rukou studia Monolith Productions. Kolem hry koluje mnoho kontroverze, ať už jde o existující mikrotransakce nebo prodeje postavy lovce...
Middle-earth: Shadow of War aims for the spectacle of the films, but falls short with a directionless, lore-breaking campaign. It piles more and more upon players and almost loses itself in the excess. Thankfully the core of the experience, the Nemesis System, remains as entertaining and addictive as ever. Roaming Mordor at your own leisure, capturing orcs and building a vast network of captains, warchiefs...
Výrazně rozšířená a vylepšená akční hra, které podtrhává nohy otřesný příběh. Bez medaile.
Monolith Productions improves on the original and presents a thrilling action/adventure about the nature of power.