Hodnoceniher.cz | ☰ |
Shellshock by nebyl úplně špatnou hrou, kdyby se prodával za budgetové dvě stovky. Jenže platit za pět hodin hrůzy a utrpení plnou cenu? Ne, ne a tisíckrát ne.
Od druhého Shellshocku se nečekalo mnoho, ale ani to málo nebylo naplněno. Nevidím jediný důvod, proč za něj nechávat v obchodě plnou cenu…
Když se hra na trh dostane pěkně v tichosti, nemá dokonce ani oficiální stránku a vydavatel neutratí za propagaci ani jediný mizerný dolar, existují dvě možnosti výkladu. Buď se jedná o počin nezávislých vývojářů, kteří si prostě nemohou dovolit vrážet prachy do marketingu, anebo sami tvůrci vědí, že hra, na níž pracovali, nestojí za nic. Tudíž nemá smysl investovat do ní už ani cent. Zkuste hádat,...
Hra obsahuje pouhých 10 levelů, a tak ji bez problémů dojedete za jediné otravnými zombíky naplněné odpoledne. Multiplayer jsme bohužel neměli tu čest vyzkoušet, a to z prostého důvodu: Blood Trails žádný multiplayer neobsahuje.
Nepriatelia nabiehajú rovno pod nôž ako prasce na porážke, umelú inteligenciu nikto neprogramoval a zážitok z toho celého vyráža na tvári sladko-kyslý úsmev ako keď kňaz rozpráva o bilingsovej metóde a o tom, ako nie je správna súlož pred svadbou.
Z akčního nebe do bláta podprůměru. Takto by se dal strušně charakterizovat druhý díl brutálního Shellshocku. Nechce si chutnat.
Pokus o hru z Vietnamu, která by hráči nabídla hutnou akci míchanou s hororovými prvky selhal, a to přímo na všech frontách.
Čekal jsem opak, ale druhý díl je i po změně výrobce ještě horší než jednička. Za vysokou cenu tak dostanete jen chvilkové rozptýlení nad uřezanými hlavami a končetinami, které jinak po stránce hratelnosti snoubí to nejhorší, co lze v žánru novodobých FPS nabídnout. Ba co více, nenabízí vůbec žádný nápad, který by alespoň hru posunul někam dále než...
Po stránce hratelnosti snoubí to nejhorší, co lze v žánru novodobých FPS nabídnout. Ba co více, nenabízí vůbec žádný nápad, který by alespoň hru posunul někam dále než stejně nepovedený předchůdce, a také trpí špatným designem.