Hodnoceniher.cz | ☰ |
Naskočit do rozjeté obří války vyžaduje počáteční trpělivost, ale odměnou vám budou jedny z nejintenzivnějších tahů, jaké jste kdy v Total Waru zažili. Jen je zvláštní, že řadu nejlákavějších prvků přináší update zdarma…
Total War: Three Kingdoms – The Furious Wild je pořádná expanze, která je dle mého srovnatelná s Total War: Warhammer 2 – Rise of the Tomb Kings či jinými obdobně bohatými balíčky. Ujmout se v ní můžete obyvatel divokého jihu, který si taktéž činí nárok na císařskou korunu. Pokud vám základní hra nepřišla dostatečně pestrá, určitě do tohoto DLC jděte.
Není to nejlepší hra ze série, ale rozhodně stojí za vyzkoušení. Pro casual hráče až moc prvků k naučení
Po několikaleté odmlce se série Total War opět vrací s plnohodnotným historickým dílem, tentokrát ze starověké Číny. Otázkou je, jestli se ji povedlo vzít si zkušenosti z fantasy dílů a skloubit je úspěšně s historickým realismem.
Po kontroverzním díle Total War: Rome 2 a rozpačitě přijatém titulu Total War Saga: Thrones of Britannia lze uznat, že studio Creative Assembly dokázalo pozměnit hratelnost a vytvořit tak velmi komplexní strategii. Absence frakce Žlutých turbanů ze základní verze hry je však nepochopitelná.
Hodně věcí bylo vylepšeno, ale k úplné dokonalosti to nestačí. I přes určité výhrady si doporučení nakonec zaslouží.
A captivating dive into warfare and political intrigue.
Tvůrci nelhali, když slibovali důraz na individuality. Three Kingdoms umí překvapivě skvěle vybudovat pocit osobního dramatu, ale i ohromné války zalévající čínská pole krví. V tuhle chvíli nenajdete lepší Total War.
With an ever increasing amount of games getting console releases, the PC gamer can typically only point to having the best version of a title. Total War has always been a hold out and is one of the few AAA quality PC exclusive series left. While Total War veterans might be justified for feeling a bit of fatigue with the battle system, there’s still plenty fresh in Total War: Three Kingdoms to enjoy....
Erneut ein sehr gutes Total War, das insbesondere Strategen anspricht, die mehr als Herrscher agieren wollen, statt Schlachten zu schlagen.