Hodnoceniher.cz | ☰ |
Přechod mezi žánry dopadl nad očekávání dobře především díky možnosti ovládat dvě postavy najednou a vytvářet si vlastní řešení problémů. Ani ošuntělé téma druhé světové války nezabrání tomu, aby směska žánrů fungovala na výbornou.
Strike Force svým starším sourozencům ostudu neudělalo. Je vyvrcholením vývoje jedné herní legendy, v níž je cítit vliv neméně známých akčních her z prostředí druhé světové války (MOH:AA či COD). Přesto je většinou zachován původní styl hraní - tedy tichá likvidace nepřátel, i když došlo k různým zjednodušením a postavy toho umí méně. Co do obtížnosti...
Commandos si už dokázalo vybudovat opravdu zvučné jméno a mnoho příznivců (a s tím samozřejmě i odpůrců, jak jinak). Celá série doposud obsahovala tři díly (a jeden datadisk), první (Commandos: Behind Enemy Lines) vyšel již v polovině roku 1998 a od té doby proběhlo na poli PC her hodně velkých změn. Právě Commandos však zůstávalo v základním principu stále stejně chytlavé, zajímavé a místy i pekelně...
Commandos Strike Force významně oživil rychle se rozrůstající pole válečných her. Přechod z izometrické perspektivy na FPS žánr je krok sice radikální, povedl se však výborně a jedná se o příjemnou změnu. Zamrzí pouze krátká herní doba a občas umělá (ne)inteligence. Pokud hledáte nějakou kvalitní FPS, je Strike Force určena právě vám. Tak intezivní hraní jsme na PC již nějakou chvíli nezažili.
Commandos in Echtzeit-Taktik ist besser.