Hodnoceniher.cz | ☰ |
Redfall je jedním slovem nehoda. Čas dohrání je necelých dvacet hodin, a to i když plníte všechny možné úkoly. Cena je přemrštěná, technický stav hrozný, vizuál zastaralý, optimalizace prapodivná, repetitivnost obrovská, kooperace polovičatá, bossové snadní stejně jako titul a mnoho dalšího, co jsem výše zmínil. Skutečně jedinými viditelnějšími bonusy jsou talentový strom, dobrý dabing a původ upírů....
Prakticky z celého Redfall je cítit nedotaženost. Je až do očí bijící jak v každém bodě hra ztroskotala na půl cesty. Tento titul by potřeboval ještě tak ¾ roku odkladu, né-li rok, a byl by z něho kvalitní titul. Vývojáři potřebovali čas na víc, aby dotáhli end game, přidali víc misí, vyladili postavy, zapracovali na technickém stavu a tak dále. Redfall sice vychází jako day one hra v aplikaci Game...
Hra Redfall měla být jedna z velkých exkluzivit pro team Xbox v tomto roce. I když nebyla hra tak očekávaná, jako je třeba Starfield, přesto za ní stojí renomované studio Arkane Studios. To můžeme znát díky hrám jako je Dishonored, Dark Messiah of Might and Magic, Prey, nebo Deathloop. Což nám dávalo velikou naději, že to nemusí být vůbec špatná hra.
Redfall prostě zklamalo, co jiného se dá napsat. Ve finále nezajímavá herní náplň, nevyužitý potenciál, nudné nebo prvoplánové systémy… Nevíme, kde se v austinské pobočce Arkane stala chyba. Ale tohle vážně není hra, kterou jsme od nich čekali. Nebo asi kdokoliv.
Mělo to být jedno z es v rukávě letošní herní sestavy Xboxu. Redfall se však ukázal být extrémně nudnou záležitostí a také varováním pro Microsoft, že takto to dál dělat opravdu nejde.
Hra měla nakopnout a stát se první MS/Xbox hrou, které rozzáří naše konzole v tomto roce (MC Legends nás taky na 100% nepřesvědčil, ale ten má aspoň nějakou cílovku). Bohužel po hraní této hry bych spíše hledal tlačítko OFF. Redfall se zařadí mezi neúspěšné hry a obavám se, že ikdyž autoři věnují hodně času vylepšení, možná by slušelo zavřít dveře a jít dál. Trošku mi to připomíná situaci kolem Crackdown...
Redfall jako by sám nevěděl, čím chce být, a tak není ani pořádně singleplayerový, ani kooperativní, ani příběhový, ani akční. A ve všem tom nebytí hlavně není zábavný, natož technicky vyladěný. Radši bych snědla celou paličku česneku než ho ještě hrát.
AI a animácie nepriateľov sú ďalšia vec. Tí síce vedia útočiť v skupinách a efektívne vás likvidovať, ale ich správanie a zachytávanie vašej prítomnosti je často otázne. Niekedy sa spamätajú, až keď ste blízko pri nich. Niekedy ani to nie. Rovnako ich animácie sú miestami sekané, bez plynulosti a postavy akoby tam ani neboli. Veľmi to pripomína nekoordinovaných človiečikov z Just Cause. Od Arkane sme...
Solidní upíří vyvražďovačka, kterou si užijete ať o samotě, či s přáteli. Klasicky výtečná hratelnost a leveldesign v podání Arkane vás u Redfallu udrží po dlouhé a dlouhé hodiny, během nichž se vám po slunci stýskat nebude.
From a studio having delivered far better and should in all likelihood have done so once more, Redfall is an uncharacteristically poor and cobbled-together brand of tedium. Though pockets of the developer’s signature traits remain when it comes to exploration, level design and reading up on the world of this fictional small-town settlement, it’s as far as the game goes in injecting a sense of care...