Hodnoceniher.cz | ☰ |
After crash-landing on this shape-shifting world, Selene must search through the barren landscape of an ancient civilization for her escape. Isolated and alone, she finds herself fighting tooth and nail for survival. Again and again, she’s defeated – forced to restart her journey every time she dies.
Through relentless roguelike gameplay, you’ll discover that just as the planet changes with every cycle, so do the items at your disposal. Every loop offers new combinations, forcing you to push your boundaries and approach combat with a different strategy each time.
Brought to life by stunning visual effects, the dark beauty of the decaying world around you is packed with explosive surprises. From high stakes, bullet hell-fuelled combat, to visceral twists and turns through stark and contrasting environments. You’ll explore, discover and fight your way through an unforgiving journey, where mystery stalks your every move.
Designed for extreme replayability, the procedural world of Returnal invites you to dust yourself off in the face of defeat and take on new, evolving challenges with every rebirth.
Returnal je i v případě počítačů stejně skvělým kouskem, jako byl před téměř dvěma lety na Playstation 5. Pokud jste o dobrodružství astronautky Selene Vassos dosud jen snili a máte si jej v plánu pořídit, můžu vám titul jednoznačně doporučit. Jak hratelnostní, tak technická stránka se rozhodně povedla, a když k tomu přidáme i skvělý příběh a zpracování, jedná se o jeden z nejlepších portů, jaký kdy...
Ide pri Returnal o revolúciu v arkádových hrách alebo o počiatok rozmachu roguelike hier? Určite nie. Na indie scéne existuje množstvo titulov, ktoré majú originálnejšie herné prvky alebo premisu. Avšak, nikto na dosiahnutie svojej predstavy nemal taký rozpočet ako Housemarque. Vďaka tomu returnal disponuje bezkonkurenčným vizuálom, úchvatnou hudbou a zvukmi, a taktiež veľkým množstvom obsahu, ktorý...
Jedna z prvních her, která původně zavítala pouze na PlayStation 5, má nyní i PC verzi. Returnal se na obrazovky počítačů povedlo velice hezky optimalizovat. Pokud máte rádi opravdu těžké hry, Returnal vás řádně prověří.
Fenomenálně řízná akce, překvapivě zajímavý příběh, uhrančivá výtvarná stránka a navýsost povedená konverze na počítače. Returnal stojí za to i na PC.
Po Demon’s Souls je tohle další pecka, která ždíme z konzole PlayStation 5 maximum a je i maximálně obtížná. Arkádová hratelnost v moderním kabátku může být i lákavá a věřím, že si své hráče najde. Přijmeš tuto výzvu?
Returnal je dle mého názoru hrou, která si vážně říká o nějakou tu cenu za hru roku. Pro mě osobně se z ní vyklubalo neuvěřitelné překvapení. Největší radost ale mám z toho, že Housemarque dokázali, že i s malým týmem jsou schopni vytvořit titul, který se může měřit s AAA produkcí. Pokud máte rádi ve hrách výzvu a zároveň chcete nakrmit vaší Playstation 5 něčím, co jí využije bezezbytku, nenajdete...
Returnal může být pro mnohé takovým černým koněm tohoto roku. Rozhodně totiž jde o skvělou kombinaci dvou herních žánrů a jako třešničku na dortu zde máme psychologický a tajuplný příběh, který mě upoutal více, než jsem vůbec mohl čekat. Returnal si odnáší doporučení na 9 bodů z 10. A pokud nejste nerváci, tak si rozhodně přihoďte bod k dobru, protože tu rozhodně máme kandidáta na hru roku.
Už v roce 1995 bylo založeno finské herní studio Housemarque, které se v posledních letech proslavilo spíše menšími hrami jako je Resogun, Alienation nebo Dead Nation. Od těchto poměrově menších projektů se ale tito helsinští tvůrci rozhodli přesednout na tvrobu velkých AAA her, k čemuž jim výrazně pomohla spolupráce se společností Sony, se kterou se dohodli na vytvoření pro ně zatím té největší a...
Returnal stands as Housemarque’s most ambitious title yet, taking the studio away from the arcade genre and into uncharted territory. By a good margin, that gamble is a success. Returnal delivers in spades where it counts most, delivering a mostly-excellent experience that embraces the studio’s history and charts a path forward. Selene’s harrowing adventures on Atropos are wonderfully conveyed through...
Returnal prináša fantastický svet, návykovú hrateľnosť a naplno využíva silu PlayStation 5 nie len po grafickej, ale aj po zvukovej a hernej stránke. Prekvapenie roka.
Returnal to świetnie wyglądająca gra typu roguelike. Do mocnych elementów niewątpliwie zaliczyć można atmosferę oraz mechanikę strzelania, niestety kluczowa dla gatunku kwestia progresji – wypada bardzo słabo. Osoby lubiące „wyzwanie dla wyzwania” powinny się jednak bawić przy niej dobrze… pod warunkiem, że nie zniechęci ich bardzo wysoka cena.
Returnal patří k příjemným překvapením jarní sezóny, které vás svleče z kůže, ale vy si to budete užívat. Kvalitně podaný sci-fi příběh a motivující hratelnost naroubované na rogue-like mechaniku vtáhnou a nepustí. Vyšší obtížnost může některé hráče odradit, ale odvážlivci si užijí parádní audiovizuál a na maximum využijí svou konzoli PS5.
Returnal prináša fantastický svet, návykovú hrateľnosť a naplno využíva silu PlayStation 5 nie len po grafickej, ale aj po zvukovej a hernej stránke. Prekvapenie roka.
Returnal je všechno, jen ne mainstreamová sci-fi střílečka. Rogue-like žánr rozhodně není pro každého a musíte se smířit s tím, že budete hodně umírat a skrze výzvy a odhodlání se prokousávat poutavým příběhem, zabaleným v hutné atmosféře nevědomosti. Pokud se s tím dokážete smířit a zážitku se poddat, budete odměněni výborným akčním titulem s unikátní herní strukturou. Rozhodně nejde o revoluci ani...
A deadly alien planet is a playground for your senses and curiosity.
Po všech stranách vynikající záležitost, která dělá PS5 parádu. Tajemný svět, dokonale zvládnutá akce a příběh, který táhne kupředu. Hra, která umí rozbušit srdce a krev ve spáncích. A nic pro slabé nátury!
Najoriginálnejšia a súčasne najlepšia roque-like hra všetkých čias
Jedna z prvních exkluzivit nové konzole PlayStation 5 má sice skvělé technické zpracování, jinak ale nabízí vyloženě staromódní hratelnost. V Returnal budete po každé chybě začínat od úplného začátku.
V takejto hre musíte počítať s vyššou obťažnosťou a ak máte radi výzvu, prídete si tu na svoje. Samotná vysoká obťažnosť tak nie je prekážkou a boli momenty, keď som si ju naozaj užíval (hlavne tretí boss je aj napriek slabšiemu dizajnu asi tá najlepšia pasáž v celej hre). Problém ale je, že pri takomto generovaní nie je úplne fér. Napríklad v hre existujú nepriatelia, ktorí vás dokážu zložiť na jednu...