Hodnoceniher.cz | ☰ |
Je to prístupná hra, má to spád a navyše multiplayer je extrémne rýchly. Napriek tomu prevláda sklamanie. Z plytkosti kampane, úpadku série, zúfalej umelej inteligencii jednotiek.
Nudný príbeh, horšia grafika za cenu lepšieho framerate-u, „noob-friendly“ hrateľnosť, ktorá kazí hardcore hranie a malé mapy robia titul s kvalitnou značkou priemerným titulom.
Jako samostatná strategie funguje dobře a netvrdím, že se u něho nebudete bavit. Jen musíte počítat s tím, že starý známý Supreme Commander už to prostě není.
Možno osloví nenáročnosť, komerčnosť, slušné technické spracovanie a samozrejme duch predošlých častí, ktorý aj napriek mnohým chybám zaručuje slušnú porciu zábavy. Stačiť to ale pre väčšinu z vás bude len ťažko.
Fanoušci jedničky můžou klidně zůstat u ní a dvojku nechat být. Pro ty ostatní může být SupCom2 lákadlem pokud náhodou mají chuť na realtime strategii ze staré školy, která si hraje na to, že je moderní.
Na jednu stranu snižuje obtížnost ekonomického modelu a zcela mění systém povyšování jednotek, ale na druhou stranu zvyšuje přístupnost pro širokou hráčskou obec, což podporují nízké hardwarové nároky.
První Supreme Commander, který vyšel v roce 2007, znamenal osvěžení žánru strategií v reálném čase a do jisté míry definoval význam slovního spojení virtuální bojiště. Drobný problém byl v hardwarové náročnosti, která řadě hráčů znemožnila hraní a to především v multiplayeru, což byla stěžejní část hry. Právě kvůli tomu hra možná neměla takový úspěch, jaký mohla mít, ale i tak se jí prodalo dost na...
Riesige Schlachten, spröde inszeniert.
Supreme Commander 2 suffers from an identity crisis.