Hodnoceniher.cz | ☰ |
The Good Life chtělo být adventurou s vyváženými prvky tajemna a humoru, jejíž hratelnost oživuje proměna hlavní postavy a prvky ze simulátorů života. Do toho autoři přimíchali ještě RPG prvky, které spíše otravují, než motivují. Autoři ale měli zkrátka příliš velké oči a namísto originální adventury kombinující žánry přinesli průměrný hybrid, který ve tvrdé konkurenci neobstojí.
The Good Life tak do veľkej miery pôsobí ako hra, ktorá mala na začiatku veľa nápadov, väčšina sa do hry aj dostala a napokon SWERY zistil, že to celkom funguje. Dodal spočiatku sľubný dej, no aj ten sa po čase vytratí – a zvyšok nech si užije hráč ako chce. Na túto hru vyšlo minimálne 8 patchov, čo značí, že sa s ňou pracuje aj tri mesiace od vydania, ale čo z toho. Keď sa raz v hre dostaví nuda,...
Pokud jste dosud neslyšeli o vývojáři jménem Hidetaka Suehiro, který vystupuje pod přezdívkou Swery, tak vězte, že jeho tvorba patří k těm nejnápaditějším v současnosti. Nejinak tomu je i u novinky The Good Life.
The Good Life bohužel nedostál svému názvu. Jde o průměrnou hru, kterou nad šedivým močálem zapomenutí drží jen osobnost jejího autora a příležitostné povedené dějové linky, které zaujmou a pobaví.
While the daily ongoings of Rainy Woods and its surrounding environment can rustle up a brief oddity or two, Swery and co’s latest round of eccentric antics with The Good Life sadly doesn’t go far enough in its set-up to feel all that compelling. Let alone, excuse or perhaps mask the otherwise unpolished and mechanically-rough controls and design alike. But where the primarily-marketed pitch of cat-and-dog...
The Good Life has fantastic moments of humorous absurdity, but the archaic design and overabundance of features get in the way of it living its best life.