Hodnoceniher.cz | ☰ |
Jak widzicie, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain jest nie do końca tym, co jako wieloletni fan serii spodziewałem się ujrzeć. Czy to źle? Nie, zdecydowanie nie. Pomimo niespełnienia moich wizji/fantazji na temat tego czym piąty MGS powinien być, nadal stwierdzam, że to wspaniała gra, w którą powinien zagrać absolutnie każdy. Tym bardziej, że za sprawą trochę innego niż zwykle, sandboksowego podejścia...
Jak widzicie, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain jest nie do końca tym, co jako wieloletni fan serii spodziewałem się ujrzeć. Czy to źle? Nie, zdecydowanie nie. Pomimo niespełnienia moich wizji/fantazji na temat tego czym piąty MGS powinien być, nadal stwierdzam, że to wspaniała gra, w którą powinien zagrać absolutnie każdy. Tym bardziej, że za sprawą trochę innego niż zwykle, sandboksowego podejścia...
Opěvovaná špionážně akční série Metal Gear Solid (MGS) byla jednou z těch, které mohli majitelé osobních počítačů konzolistům dlouhá léta jen tiše závidět. PCčkáři tak plnou dávku japonského techno šílenství dostávají až nyní. A vězte, že je o co stát.
Dnes recenzovaný titul vytvořili mimořádně zkušení vývojáři Kojima Productions, kteří téměř celou svou existenci věnovali právě sérii Metal Gear Solid, která má dohromady už tolik her, že to již nelze skoro ani spočítat. Vždyť první titul Metal Gear vyšel pro MSX2 a NES už v roce 1987, kdy japonské studio ještě neslo jméno Konami. To je ale daleká minulost a tak se raději podívejme, na jakých platformách...
Pre fanúšika žánru stealth alebo značky Metal Gear totálna povinnosť. Všetci ostatní, dokonca aj tí ktorí k Metal Gear Solid nikdy nepričuchli, by mali The Phantom Pain dať bezodkladne šancu, pretože tak kvalitné umelecké dielo vychádza len výnimočne. A Hideo Kojima game.
Co říci závěrem? Recenzi jsem se snažil držet co nejvíce k věci a přesto by se o obsahu a možnostech hry daly psát další desítky stran textu. Nejlepší, co můžete udělat, je titul osobně vyzkoušet a okusit tu specifickou atmosféru a styl, kterým je Kojima znám. Dodám jen, že jde o jednu z nejlepších špionážních akcí na trhu, a dost možná i v historii. Ale...ale jen o velmi průměrný Metal Gear. Ano,...
Nejlepší stealthová hra všech dob, a to i pro totální nováčky v sérii Metal Gear Solid. To snad musí každému, kdo si dovolil váhat, stačit.
Jednoznačně must-have titul, který vás sice na první pohled možná neuchvátí, ale přesto od něj nebudete schopni odvrátit zrak, natožpak odložit ovladač. Pocit, kdy si před i po zapnutí hry neustále přehráváte různé herní postupy, je prostě k nezaplacení. Mise splněna.
V případě The Phantom Pain vás čeká vybroušený diamant, který jako hra sama o sobě splňuje všechny požadavky na perfektní pecku, ne-li hru roku, kterou si musíte zahrát. Ale už to prostě není Metal Gear Solid, jaký známe. Což může být pro někoho dobře a pro někoho špatně. I přesto jde ve všech ohledech o hru, která je zkrátka úžasná a neměli byste jí minout. Zvlášť pokud patříte mezi milovníky tohoto...
Hideo Kodžima se loučí s téměř třicetiletou sérií nejlepším možným způsobem. Phantom Pain překvapuje i napíná, dojímá i trýzní, ale především neskutečně baví. Je vším, čím stealth hra v otevřeném světě může být a od hráčů očekává maximální nasazení a účast.
There’s nothing quite like Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. It’s packed with potentially hundreds of hours of content, especially when digging into the online and base building aspects. To those who complain that Metal Gear Solid games fail to deliver in the gameplay department while focusing primarily on the obscurity of its story, this is the response to that. That’s not to say Kojima Productions...
The Phantom Pain emphasizes dynamic gameplay and a player-directed approach to progression.