Druhý díl Lords of Shadow (celkově třetí z nově restartované Castlevanie) tak trochu připomíná dort pejska a kočičky, kdy se nás tvůrci snaží ohromit otevřeným světem, cestováním mezi dimenzemi nebo stealth pasážemi. Naštěstí vše zachraňuje povedený soubojový systém, díky kterému si hru přeci jen užijete.
Druhý díl Lords of Shadow (celkově třetí z nově restartované Castlevanie) tak trochu připomíná dort pejska a kočičky, kdy se nás tvůrci snaží ohromit otevřeným světem, cestováním mezi dimenzemi nebo stealth pasážemi. Naštěstí vše zachraňuje povedený soubojový systém, díky kterému si hru přeci jen užijete.
Pokud by se Drákula držel ve svém prostředí a necestoval do budoucnosti, nemusel by tak trochu nelogicky podstupovat stealth mise a já osobně bych byl ještě více spokojen a dal klidně o stupínek vyšší hodnocení. Když k tomu ještě přičtu nevyrovnanou obtížnost, lascivní příběh a podivný soubor protivníků, vychází mi mírně nadprůměrná hra. Hra, která chtěla být vším možným, a nakonec na to bohužel doplatila.
Castlevanii: Lords of Shadow 2 by prospělo, kdyby ostrouhala něco ze škály cílů, o které se nesmyslně pokouší, jako třeba stealth mód, a věnovala více detailu a práce tomu, kvůli čemu jsme měli rádi jejího předchůdce. Oproti prvnímu dílu doplácí na zasazení v moderním světě a zhoršení příběhu, který působí, jako by si s ním někdo už nevěděl rady. Od nás si odnáší 65% především za své světlé chvilky...
První díl Castlevania: Lords of Shadow byl před několika lety velkým překvapením, navíc dokázal zatopit i velkým žánrovým stálicím, a v ledasčem je i předčít. Druhý díl se snaží na svého skvělého předchůdce navázat, ale v mnoha směrech se mu to nedaří a dokonce i propadá po několika nepochopitelných designérských rozhodnutích. Špatná hra Castlevania: Lords of Shadow 2 není, jak nám bylo ze všech směrů...
Castlevania: Lords of Shadow 2 se nevydala tou správnou cestou, jakou by fanoušci chtěli. Příběh by je měl snad dostatečně zasytit. Nováčkům nedoporučuji, příběh nejspíš nepochopíte, a protože všemožné lezení či řešení hádanek je zdlouhávé, k čemuž hra jen řídce disponuje zábavnými souboji, tak se dvakrát bavit nebude. Cena sráží celkové hodnocení, není-li však pro vás nadsazená částka překážkou, ještě...
Konzolové milovníky gotických adventur a upírů v roce 2010 zajisté potěšil nový přírůstek do rozsáhlé rodiny Castlevanie. Dříve než se hra o tři roky později dostala na PC dokonce stihla vyjít její další kapitola Mirror of Fate, která se podívala nejprve na Nintendo 3DS a později v HD verzi i na Xbox 360 a PS3. Nyní nás studio MercurySteam obdařilo dalším pokračováním příběhu rytíře Gabriela Belmonta...
Pokud by se Drákula držel ve svém prostředí a necestoval do budoucnosti, nemusel by tak trochu nelogicky podstupovat stealth mise a já osobně bych byl ještě více spokojen a dal klidně o stupínek vyšší hodnocení. Když k tomu ještě přičtu nevyrovnanou obtížnost, lascivní příběh a podivný soubor protivníků, vychází mi mírně nadprůměrná hra. Hra, která chtěla být vším možným, a nakonec na to bohužel doplatila.
Pokračování, které má velké ambice, ale postrádá ucelenější vizi. V jednu chvíli boduje, jindy ztrácí. Výsledný dojem z hraní je přesto více než uspokojivý.
Tvůrci se inspirovali skoro všude a ve všem, ale kvalitu si od konkurence nepřinesli. Místo výborné rubačky nám servírují jen stereotypní nudu bez nápadu, která navíc ani dobře nevypadá.
Jaké nejlepší hry najdete na jednotlivých platformách ?
Pc Ps4 Nintendo switch lite Macos Linux Windows Playstation 4 Android Xbox one x Xbox-one Ps5 Ps2 Xbox 360 Ps3 Nintendo switch Psp Mobil Xbox Wii Wiiu 3ds Gba N-gage Ps vita Google stadia Xbox series x All