Když se kolem roku 2005 objevily první informace o náplni a námětu Lair, vypadalo vše na skutečně kvalitní hru. Sice bylo od začátku jasné, že se nebude jednat o "tříáčkový titul", ale hra měla našlápnuto dostatečně slušně, aby nezapadla mezi lepší průměr. Bohužel pak se rozhodlo, že Lair se stane tahounem nového ovladače Sixaxis, který přišel na svět společně s PS3 a který sice ztratil vibrace, ale...
V očích velkých očekávání zklamání, v očích střízlivosti lehce nadprůměrná a ve svých silných chvilkách i zapamatováni hodná akční záležitost.
Lair byl jeden z nejočekávanějších titulů pro PS3. Měla to být hra, která dokáže, že Sony válku konzolí ještě zdaleka neprohrála. Hra, jež ukáže, jak obrovské jsou možnosti "černého koně". A zejména hra, která bude skvělá v každém prvku svého netradičního dračího konceptu. Sežehne nás plamenným dechem?
Může být hra zároveň megahitem i propadákem najednou? Do vyjití Lairu bych si to nemyslel. Ta hra to dokázala. Je skvělá i špatná. Záleží totiž na vás, jak se k ní postavíte.
Jaké nejlepší hry najdete na jednotlivých platformách ?
Pc Ps4 Nintendo switch lite Macos Linux Windows Playstation 4 Android Xbox one x Xbox-one Ps5 Ps2 Xbox 360 Ps3 Nintendo switch Psp Mobil Xbox Wii Wiiu 3ds Gba N-gage Ps vita Google stadia Xbox series x All